aswedishgirlinlondon.blogg.se

2015-09-02
00:14:18

Kärt barn har många namn?

Hej!
 
Alltså på 2 veckor har jag nu blivit kallad detta i affärer : Madam (många gånger...), lady, miss, mrs, love och babe. Ehm va?? Kan ni snälla bestämma er?!! 
 
Idag har det inte hänt särskilt mycket. Spenderade morgonen och förmiddagen med barnen då vi bland annat hade brottningsmatch  ( antingen väger de ingenting eller så är jag starkare än vad jag tror...), åt en omelett till lunch och var sen ledig på eftermiddagen. Då åkte jag först till Kingston. Kan med glädje meddela att tack vare min bästa Moster Karin finns den ubersnygga klänningen från i Söndags nu i min garderob. Tack bästa Karin!!!!! ❤ #inteallsbortskämd Har efter det varit och handlat mat. Roligt när man inte har något paraply med sig och himlen bestämmer sig för att öppna sig precis när  man kommit ut från affären... nope. It's not. Har idag också upptäckt hur jäkla jobbigt det är att få ett 120-täcke rakt och ordentligt i påslakanet... 
 
Godnatt! 
Kram Emmy!
 
Solen väljer alltid att komma fram preciiis när jag har satt barnen för att äta lunch. Inte under hela förmiddagen när jag har väntat på den för att kunna gå till lekplatsen...
 
Omeleeeeett. Min nya specialitet. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: